torsdag 14. januar 2010

Snasne bukser

Hurra!
Min bukse er kommet.
Helt fra Danmark



Denne fine buksen har Christina sydd for meg på bestiling. Etter en lang mailerunde frem og tilbake kom vi frem til dette morsomme Libertystoffet på lommene, og den myke babyfløyelen som basis. Buksene er supermyke og gode på. Jeg hoppet i dem med en gang jeg hadde åpnet konvolutten som lå i posten da jeg kom fra jobb. Jeg har en følelse av at jeg blir å bo i dem fremover.
Bildet er lånt fra Christinas blogg Rappedikke. Hun syr mye fint.
"Modellbilder" kommer senere-bare jeg blir penere.




3 kommentarer:

  1. Så kul den var!! Skal inn og titte på Rappedikke. Takk for titen her inne :)

    SvarSlett
  2. Hei Rina!!
    hehe...Rare Rina skal jeg ha i bakhodet ja. Er noen ugler som bare blir rare, selv om jeg kanskje trodde stoffkominasjonen skulle bli Kule Kari eller Kjekke Kjell...;)
    Masse fine og herlige farger i bloggen din..gjør seg nå i vintermørket :)
    Ha en super fredag! klem fra meg

    SvarSlett
  3. ÅÅÅÅÅÅÅÅ GUD en sånn vil jeg å ha!!!!!!!! *går inn på Rappedikke i dette øyeblikket!!!*

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?