lørdag 3. juli 2010

I´m organic



Endeilg! Jeg bestilte t-skjorte fra britiske origin68 for en uke siden. I dag lå den i postkassen. For under to hundringser.
Skjorta ligger på mitt retro sengetøy. Jepp. Retro. Zebra. Husker du, poppis på 90-tallet. Hentet hjem fra hytta igjen. Jupi.
Trenger ikke forklares. Den ER meg.
Jeg må også ha dette handlenettet forresten. 
Folkene bak Origin 68 ønsker å formidle viktige budskap-men med snert og humor. Akkurat slik skal det være. 


I love my new shirt from Origin 68. Just SOOOO me!


This is what they write about themselves:
Origin68 is the brainchild of two Manchester based tshirt enthusiasts Matt and Harry. Buoyed on by their hippy ideals that a tshirt can change the world they set to work designing their art.  “We believe in the concept of wearable art, designs that provoke thought in people and make some kind of comment about the world in which we live in. We yearned for a day when wearing a t-shirt allowed us to express a response to our environment, surroundings, culture, society and hopefully make us look half decent whilst we did it. Seeing as nobody else was doing it, we did it ourselves. It’s not just about fashion, it ‘s about who we are as people… it’s our philosophy. “ The End.

3 kommentarer:

  1. Veeeeeldig tøft! Digga den!

    Og sebra -sengetøyet...hihi! Det er jammen litt pre-retro..;-) Du er forut din tid, men jammen meg så godt det passar i Rina-stilen!

    Lørdagsklem

    SvarSlett
  2. Hei!
    takk for hilsen på bloggen min:)
    det var veldig enkelt å sy det trekket til puffen. Først målte jeg sidene på det orginale trekket, og la til 1 cm sømrom på alle sider, slik at jeg klippet opp 5 kvadratiske ruter på 40 x 40 cm.
    Kantet alle kvadratene med sikk sakk, før jeg sydde sammen 4 av de 5,(en av sidene av gangen) slik at de ble en lang remse på rekke og rad hvis du skjønner. ----
    Så festet jeg den lange remsen til topp-lokket med knappenåler og sydde det på. Vet ikke om det var så godt forklart.. men du ser det gjerne for deg når du begynner:)
    ha en strålende helg videre!

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?