søndag 12. september 2010

Familievegg


Mens vi venter på mer malelyst får gangen stå uoppusset. Jeg planlegger en bildevegg i trappeoppgangen. Det er så koselig å omgi seg med de man er glad i. Foreløpig får de pynte opp kommode og brystpanel. Jeg kjenner jeg vil i gang med scanning av gamle bilder. Og at den gangen bare bør males snart. Men vi orker ikke enda. 

While waiting for our hall to be painted (and the desire to do it) we let pictures decorate our dresser. The plan is to hang them up on the wall in the stairs. I hope we will get it painted this year.

3 kommentarer:

  1. kjenner til å ha absolutt null arbeidslyst.. her burde vi listet ferdig flere rom men alt står på stedet hvil.. vi får krysse fingrene for at arbeidslysten skal komme sivende :D

    SvarSlett
  2. Den bildeveggen gjorde seg supert på kommoden også synes jeg! Saå stilig med svart/hvitt!

    SvarSlett
  3. Så fin bildevegg! Jeg har også planer om bildevegg...og det har jeg hatt i hvor mange måneder....hmmm

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?