søndag 26. september 2010

Håppelåppe


Synes det er en sånn rar greie at vi driver og viser frem loppefunn. Men jeg gjør det jeg også. Man føler at man har gjort tidenes handel når man kommer hjem med skatter som dette til 150 kr tilsammen. Dama på loppis spurte til og med om jeg ville prute på speilet, da jeg syntes 100 kr var litt mye. Og det ville jeg jo. Hiha. Sklisokkene er derimot gave fra ferierende foreldre som har vært i varmere strøk, mens høsten flytter inn her nord. Synes bare de var så fine, så de fikk bli med. 

Some bargains from yesterdays flea marked. I think it´s kind of strange that we show what we come home with. But I do it too. 

7 kommentarer:

  1. Ahh där är ju spegeln som jag hittade en likadan tidigare i veckan ;-) Härliga bilder du har tagit och satt samman...

    SvarSlett
  2. Jopp og sprett :)

    Tenkte meg den koppen fikk deg til å smile, når jeg så den tenkte jeg litt på deg faktisk. Fargene er liksom litt deg :)

    Kule ting du har fått med deg her..
    Speilet var fantastisk tøfft..

    LOVE IT

    Og ja..Er Mew fan. Morro å bruke bokstavene slik:)

    Ha en superduper søndag

    SvarSlett
  3. Jopp og sprett faktisk..
    Mente HOPP og sprett ;)

    SvarSlett
  4. Næh, det er første gang jeg har sett noen med samme speil som meg! :-D Bare at mitt er grønt. Var alt det der fra loppis forresten? Godt gjort! :-D

    SvarSlett
  5. Oj fant du den krakken på loppis...de er jo så kule!! Heldig du va!! Linda

    SvarSlett
  6. Så heldig du er! Jeg vil også ha en slik krakk! Mye pent. Min loppishelg var sikkelig mislykket. Kjørte i over 30 min inn til byen for det stod i avisa at det skulle være 7 loppemarked, og 4 stk var ikkeeksisterende....så det var helbom. Endte opp med at vi hadde prioritert feil. De som var blitt annonsert feil, var de vi møtte opp på! Skuff!

    SvarSlett
  7. Jeg kjørte også bom på lørdag, men det var nok like greit. Var veldig fornøyd etter dette. Speilet og Tam Tam tok kaka. Og nå vet jeg at speilet finnes i blått, grønt og orange etter å ha vært innom flere her inne. Morsom, finsk design.
    Og så morsomt å bli tenkt på når man ser en kopp! Det må jeg si.

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?