lørdag 6. november 2010

Orange


Yndlingsfarge. 
Små detaljer fra huset. 
Det er så deilig å oppleve lyset i stua i helgene. 

Koselige minner samlet rundt omkring. Og en skål med snop. 
Orange gir energi. Men ingenting ser ut til å hjelpe akkurat nå. TTT.
Denne fine engelen fikk jeg til jul i fjor. Digger den. Laget av gamle metallbokser. Og nå er det ikke lenge igjen, så den er tatt frem.

Jeg liker orange. Mye energi og glede i fargen. Men nå må det visst er enn en farge til for å få meg i sving igjen. 

I love orange. A lot of energy. But it doesn´t seem to help at the moment. 

10 kommentarer:

  1. Skjønne bilder og fin blogg <3

    God helg!

    SvarSlett
  2. Härlig blog med dessa fina bilder. Färgerna underbara.

    SvarSlett
  3. Jeg liker stuen din såå godt!! Så lyst og fint, med en dæsj med farge! :) Jeg liker det!!! :) Jeg får desverre ikke så mye fint lys inn fra mitt vindu..... og jeg har heller ikke sånne fine lyse gulv.... Da jeg og min kjære valgte gulv for 4 år siden, valgte vi et ganske rødlig skipsgulv... huff.... hva var det vi tenkte på!!!? ha ha :)

    Ha en herlig helg!

    Lilja :)

    SvarSlett
  4. Jeg digger det, jeg digger det :) Har alltid trodd at jeg ikke var noe særlig glad i orange, men det har slått meg at i løpet av de siste par årene har hjemmet mitt sakte men sikkert blitt fylt med endel varmorange detaljer. Det tyder vel da på at jeg er litt orange allikevel...
    Fin fin søndag!

    Marit

    SvarSlett
  5. God bedring til deg fra sør!!!
    Her kan jeg ikke skylde på tungt hode engang - men lite blir gjordt på en slapp søndag - er kun i gang med min 3 vaskemaskin, men har ting som skriker å bli ferdig - rydding, vasking, sying - fotobøker etc...
    Håper mandagen begynner med lettere hode - her er vesla syk, så vi får se hvordan vår uke blir!!

    SvarSlett
  6. Så enig. Blir ikkje lei orange! :-) God bedring!

    SvarSlett
  7. Herlige orange fargeklatter. Liker det jeg ser. Så må du ha god bedring!

    SvarSlett
  8. Orange is fabulous. In NL it's just a bit over-used. Shall I tell you what the type-postcard says? "Cherish constructive disagreements". Fits well with orange, doesn't it?

    SvarSlett
  9. oransje er deilig farge altså, skikkelig fargekick :D

    og du, tusen takk for fine ord på bloggen min :)

    SvarSlett
  10. Oransje er konge! Herlige gamle håndarbeider også, her må jeg følge :-) Ha en fin søndag.

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?