onsdag 9. mars 2011

Født uten ski på beina












Vinterferie på Riksgrensa. De fleste kjørte på ski, mens jeg hadde det fint på fototur. Motiv over alt. Så var vi alle på SPA, felles middag, vin og spillkveld. Godt å komme seg litt bort, men best å komme hjem. 


We´ve spent some days at Riksgrensen in Sweden. Some of us went skiing. I enjoyed some time with my camera, coffee and magazines instead. It´s not that I´m not into skiing, I just felt more like relaxing. Then we all went for some lovely SPA, dinner and wine with family and friends.  

6 kommentarer:

  1. Hei Rina,

    Mitt navn er Trine Jensen og jeg er journalist i boligmagasinet ROM 123. Jeg holder for tiden på å samle sammen noen kreative ideer til de sidene vi kaller Idebanken, og lurte i den forbindelse på om du kunne tenke deg å bidra med noe man kan lage selv? Så blant annet litt på den saccosekken du hadde laget + noen andre ting. Fant ikke noen kontaktadresse for deg på bloggen din, så prøver å skrive her istedet.

    Min e-post adresse er: trine.jensen@egmonthm.no, kjempefint om du kan sende meg en mail og fortelle om dette er noe du kunne tenkt deg å vært med på!

    Vennlig Hilsen,

    Trine Jensen

    SvarSlett
  2. Betryggende å vite at man kommer seg frem i vinter-naturen også uten ski på beina :-D
    Bildene frister til å gå i dine fotspor - hvor?

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder!!! Å...akkurat en sånn type tur jeg hadde trengt akkurat nå, drømme drømme! Vel, vel...tilbake til rydde, rydde (!) Visning i morgen...skal bli nydelig når det er over :-) Klem

    SvarSlett
  4. Jeg elsker Norge og står gerne på ski.........

    Glædelig onsdag.
    Kirsten

    SvarSlett
  5. Hi, my name is Mariela, I like very much your blog.Beautiful photos and lovely lamps in this post.

    SvarSlett
  6. Reisen gikk til Riksgrensen og Bjørkliden, nærmeste alpeferie vi kommer.
    Det er ikke slik at jeg aldri går eller står på ski, men denne gang var det deilig å bare ta livet med ro...

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?