tirsdag 15. mars 2011

Helgetanker









Helg. Tid.
Lys. Søvn. Kaffe.
Kanelboller. Venninner.
Familie. Kjærestetid. Rent hus. 


Det er fint å bare være. 
Ikke måtte, skulle burde, kunne ha. 
Jeg gleder meg. Snart kommer en fin venninne på besøk. 


Har i tillegg lest et par gode artikler, som jeg håper du tar deg tid til å lese. De inspirerte iallefall meg. "Rapport fra Lykkeland" og "Fanget i frihetens lettvinthet" sier mye om tingenes tilstand i dag. Og jeg kjenner meg igjen. Er så enig så enig. Og vil ikke ha det sånn. Så det er kun jeg som kan gjøre noe med det.  Jeg har hatt et par dager uten facebook. Og det var deilig. Men blogglandia er jeg innom. Dere er så fine. Snakkast!


I love week ends. 
Friends. Family. Cinnamon buns. 
Coffee. Boyfriend. Familiydinners. Games. 
And lots of time combined with light for photographing. 

2 kommentarer:

  1. for meg er facebook mere en kontakt base - for si det på en måte - et sted hvor jeg kan ha muligheten til å ta ontakt med de jeg kjenner. Mannen har en helt annen facebook holdning - han har bare facebook venner som han treffer nesten ukentlig og er ikke interesert i å finne gamle militær kamerater feks - rart det, men fint at hver og en finner sin måte og bruke det på!!
    Blogglandia er og blir jeg avhengig av;-)

    SvarSlett
  2. Heldige du som har roomservice..hehe;-)

    Ja, facebook kan jammen vere ein stad for posering og fasade. Eg er skeptisk til den måten å bruke det på. Men trur det er forskjellar mellom landsdelane muligens. Her på vestlandet blir det brukt mykje humor, og ikkje så mykje til å skryte av seg sjølv. Iallefall mine venner...hehe:-)

    Bloggeland kan vel òg fremstå som ein idyll. Men me som har vore her ei stund veit jo at det ligg mykje mellom oss her inne. Me blir kjent, og bryr oss om kvarandre.

    God tirsdagsklem til deg!

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?