søndag 27. mars 2011

Tjueti





















Det gikk utrolig greit å bli tjueti. Veldig fin dag sammen med vår fine, lille familie på rundt 20 stk. På tide med en skikkelig familiemiddag i eget hus altså. Her ser dere litt fra dagen og dagen derpå. Fine kofferten var fylt med bilder og ting fra mitt liv til nå. Superfin gave fra mamma & pappa. 
Picasa er slem og vil ikke gjøre som jeg vil så kollage får vise senere. Snart ny bursdag igjen. Hurra for mamma.  Vi ses!


Some pictures from my birthday. 20 members of our family for dinner. Hurray!

10 kommentarer:

  1. Flotte bursdagsbilder. Gratulerer med dagen! :)

    SvarSlett
  2. Flotte bursdagsbilder! Gratulerer med tretti år!

    SvarSlett
  3. Såå fina bilder! Grattis till tjugotio !

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med fylte 30! Ser ut som en fantastisk dag. Og for en fin gave av dine foreldre da!

    SvarSlett
  5. gratulerer med dagen som var da - rart dette med alder - jeg kan vel kanskje ikke glede meg til å fylle trettiti, MEN jeg er overbevist på at det skal bli like ok som å fylle tretti - man er ikke eldre enn det man føler seg, er det ikke det det heter da...

    SvarSlett
  6. herlige bilder! og grattis med tjueti år!

    SvarSlett
  7. Juhuuu. Gratulerer med dagen! Flotte bilder.

    SvarSlett
  8. Gratulerer med dagen - og velkommen etter i tjueti-rekka! :D
    Hipphipp hurraaa! :D

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?