fredag 22. juli 2011

Intet å melde















Lite nytt. Ingen oppussing. Ingen nye ting eller tang. Lite bloggelyst. Lite fotografering. Lite energi. Men jeg tror pakken jeg kjøpte i går virker litt. Jeg vasker hus. Sånn ordentlig. Flytter på saker, tørker av rammer og lister, vasker stæsj og gulv. Sofaputer og andre puter ute. Det er deilig. Og måtte til, også i ferien. Så blir det så godt å komme tilbake igjen. Tror jammen jeg skal prøve ommoblere litt på bilder og stæsj også. Men hvordan? Det gjenstår å se om det blir noe nytt, eller bare som før. Jeg er bare ikke så inspirert for tiden. Jeg bare er. På et vis. Og noen ganger er det vel det som skal til. Å bare være. Uansett hvordan det er å være. 


Lack of energy. But today I guess my pack of energy is working. I´m cleaning. For real. Maybe I´ll rearrange some stuff, maybe not. I´m just not that inspired these days.

1 kommentar:

  1. Vilken explosion och skaparglädje som poppar ut genom skärmen, jag bara dör av avund! Önskar att jag kunde trolla fram sådana bilder - men kanske i nästa liv!

    Mina komplimanger

    Agneta

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?