fredag 19. august 2011

Mummifly









Dere har kanskje lagt merke til at jeg er Mummifan. Og i morgen er jeg så heldig å få reise til Mummiland i Finland. En liten drøm går i oppfyllelse. For meg og mange andre. Jeg skal på dagstur sammen med min niese og en hel gjeng med barn og voksne fra Støtteforeningen for kreftsyke barn- en forening som har betydd mye for min niese og familien gjennom mange år. Jeg føler meg beæret som får bli med. Kameraet er klart, og vekkerklokka er satt på 06.00. Jippi. Snille Widerøe sponser fly og personale, og er med på å gi disse barna en uforglemmelig dag. Takk takk takk. Kiitos. 

9 kommentarer:

  1. For en herlig ting å være med på. Så heldig du er :)

    God tur!

    klem, Maren

    SvarSlett
  2. Å det blir sikkert en uforglemmelig opplevelse!Ønsker dere en riktig god tur!klem kathrin:O)

    SvarSlett
  3. Takk for hyggelig kommentar. Alltid mye inspirasjon å finner her - liker så godt alle de svart-hvite detaljene.
    Der er små og store ting i livet - vi trenger de små for å klare de store.
    God tur:)

    SvarSlett
  4. Så fantastisk moro, du er jo kjempeheldig! Ønsker deg en flott tur, gleder meg til å se bildene dine!! Klem

    SvarSlett
  5. Nice pics! I love your mugs :)

    SvarSlett
  6. når du kommer hjem fra tur må du svinge innom hos meg :)

    helgahilsen fra
    åPent hus

    SvarSlett
  7. Så herlig tur å få være med på, selv om en gjerne en skulle ønske en slapp grunnene til hvorfor en få reise. Håper dere storkoser dere!

    SvarSlett
  8. Så herlig!
    Mummiland er fantastisk, vi var der i fjor. Store og små koste seg. Håper dere koser dere noe innmari!
    stor god klem

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?